S.C.A. MICLĂUȘ MINCIOAGĂ ȘI ASOCIAȚII le oferă servicii de consultanță juridică și de reprezentare adaptate nevoilor dumneavoastră în vederea înființării companiei dorite (indiferent de forma de organizare a activității economice – S.R.L., S.A., P.F.A. etc.).
Echipa noastră de avocați acordă astfel de servicii în toată România, toate demersurile întreprinse în fața Registrului Comerțului realizându-se 100% online. Pe parcursul întregului proces, S.C.A. MICLĂUȘ MINCIOAGĂ ȘI ASOCIAȚII vă oferă consultanță pentru ca dumneavoastră să adoptați cele mai bune decizii pentru viitoarea afacere.
Concret, serviciile pe care S.C.A. MICLĂUȘ MINCIOAGĂ ȘI ASOCIAȚII le pune la dispoziția dumneavoastră în vederea înființării unei companii presupun, printre altele:
- consultanță preliminară cu echipa noastră de avocați specializați, în vederea înființării companiei;
- întocmirea, asigurarea legalității și corectitudinii întocmirii documentației necesare în vedere înființării companiei (act constitutiv, conținutul declarațiilor pe proprie răspundere etc.);
- demersuri necesare pentru înființarea companiei (rezervare denumire, verificare sediu, obținere informații relevante etc.);
- demersuri necesare pentru dizolvarea companiei;
- demersuri necesare pentru schimbare sediului social al companiei;
- asigurarea, la cerere, a serviciului de găzduire a sediului social al companiei dumneavoastră la sediul profesional al S.C.A. MICLĂUȘ MINCIOAGĂ ȘI ASOCIAȚII, scurtându-se astfel timpul necesar înființării companiei;
- demersuri necesare pentru prelungirea sediului social/ punctului de lucru al companiei dumneavoastră
- demersuri necesare pentru schimbarea administratorul companiei;
- demersuri necesare pentru prelungirea mandatului administratorului companiei;
- adăugarea/ eliminarea unor coduri CAEN prevăzute în actul constitutiv al companiei;
- autorizarea codurilor CAEN conform activităților lucrative desfășurate de compania dumneavoastră;
- deschidere/ închiderea unui punct de lucru/ sediu secundar al companiei dumneavoastră precum și înregistrarea acestora în Registrul Comerțului;
- realizarea demersurilor necesare în vederea cesiunii (transmiterii) părților sociale ale unui asociat al companiei;
- demersuri necesare pentru menționarea în Registrul Comerțului a asociaților noi cooptați în cadrul companiei dumneavoastră;
- demersuri necesare pentru obținerea certificatului constatator al companiei dumneavoastră;
- demersuri necesare pentru modificarea denumirii companiei;
- demersuri necesare pentru modificarea capitalului social al companiei.